Prietenie adevarata?Da …exista!

    Se spune ca prietenii sunt cel mai frumos dar de la Dumnezeu.Unii spun ca ar fi copiii cel mai frumos dar! Eu tind sa cred ca prima varianta este mai reala.Pentru ca un copil poate avea oricine insa un prieten adevarat ,rar se gaseste.

O prietenie adevarata se bazeaza pe incredere si sinceritate.Nu ii spui unui prieten ca ii sta bine o haina,doar ca sa nu il superi ….nu nu, ii spui cat de rau ii sta,arata ciudat si cum ii esti un prieten adevarat,nu se supara ca esti sincer.Acelasi lucru ti se poate intampla si deci ,fara suparare.

Am bost binecuvantata cu o astfel de prietenie.Am ocazia sa spun ca ma doare,cand ma doare si fara sa deranjez,fara sa cer ajutor…ea stie ca am nevoie,simte si ma cauta.Uneori ma intreb daca nu cumva intr-o alta viata am fost surori gemene?

Viata a facut in asa fel incat pana la o anumita varsta ,sa ne vedem zilnic,sa ne auzim zilnic.Cand am devenot persoane mature am luat-o fiecare pe drumul ei si ne-am fgacut o viata,eu o familie…ea inca nu.Ca sa stiti despre cine vorbesc ,este vb de Dana,vecinuta mea draga.Am impartit cu ea jucariile.dulciurile,hainele,supararile si bucuriile,am plans si am ras impreuna.Imi aduc aminte ca am impartit si o ridiche mare cu paine calda :)) Era asa frumos,as da acum timpul inapoi pt o zi ca atunci.Ea a fost plecata in Spania ,eu Italia si am vorbit din ce in ce mai rar.Ma gandeam adesea la ea si nu stiam daca atunci cand o sa ne revedem ,nu o sa fie schimbata.Tot viata a facut ca dupa aproximativ 3 ani de cand nu ne vazusem,sa ne revedem si ghici ce….NU E SCHIMBATA DELOC.Mi-a sarit la gat sa ma stranga in brate,ii era dor de mine asa cum si mie imi era dor de ea.Am simtit ca Danuta mea e aceeasi.Dumnezeu mi-a dat un lucru minunat,sfant ….o prietena adevarata.Abia astept sa faca primul copil,sa iesim impreuna in parc,sa ii dau sfaturi si ea sa ma contrazica :)))

     E o fata minunata si sper din suflet ca Dumnezeu sa ii ofere ce e mai frumos in viata,sa aiba parte de tot ce o face fericita.

Astazi este ziua ei,face 28 de anisori.Doamne …ce mare a crescut!!! Nu mai e Danuta care iesea cu cozonacelul pe banca din fata blocului si era asa de dragalasa.Imagine

 

 

Acum ,Danuta mea pe care tatal si mama ei o striga ,,Daniela,, a crescut ,e atat de frumoasa si are un suflet atat de bun !! Merita sa fie iubita si sa iubeasca .Stiti de ce?

     PENTRU CA E O PRIETENA ADEVARATA!!

 

Sa va arat cat de frumoas e….. Imagine

 

Sa va rugati mereu la Dumnezeu pt copii sanatosi si prieteni adevarati! Merita sa traiesti mii de ani ,pentru asa oameni .

Ca sa va dati seama ce suflet bun are si cat iubeste oamenii….ia priviti ce meserie isi doreste sa practice pe viitor,cand termina scoala!Imagine

 

As putea sa scriu la infinit despre ea dar va doresc sa aveti parte de prieteni ca ea si astfel sa aflati voi singuri cum e sa vorbesti despre cineva ,la infinit!!

Lasă un răspuns

