Cadouri cu rasfat!

Cand pronunt ,,cadou,, mi se umple sufletul de bucurie.Imi place sa primesc dar si sa daruiesc.Cand e vorba de cumparat cadouri,mereu intru in panica.Nu stiu niciodata ce isi poate dori ,ce ar purta,folosi etc.Nimeni nu isi doreste sa faca un cadou care sa intre apoi ,,la pastrare,, in lada cu NEFOLOSITOARE.

Mie imi plac mult cadourile amuzante ,care transmit ceva.Asa am gasit acest site….
De la umbrelute,pixulete,stegulete si pana la preferatele mele -tricouri personalizate.Toate aceste produse le gasiti pe pagina lor .Un cadou rapid si amuzant cu un tricou persinalizat sau o umbrela cu un mesaj ce insenineaza ziua,desi afara ploua.
Eu i-as face sotului meu cadou un frumos tricou din acest model In iulie e ziua lui,implineste o frumoasa varsta ,doar ca a albit.Pe frumosul tricou as trece ,,Hai ca nu e chiar asa alb!,, :))))) Nu toata lumea ar inteleg dar el cu siguranta ar fi amuzat sau …poate nu.Oricum ar fi ,peste ani o sa povestim amuzati de acest cadou.Nu e usor sa il uiti.
Daca ziua lui ar fi fost toamna,i-as fi luat o umbrela cu un mesaj hazliu,ceva sa zambeasca si cei de langa el.Ma gandesc la un mesaj de genul ,, O zi buna incepe cu o ploaie zdravana!,, sau ,,Ploaia nu ma poate opri!,,
Lista poate continua.Voi cu imaginatia si Media Concept cu punerea in practica.

3 gânduri despre &8222;Cadouri cu rasfat!&8221;

Lasă un răspuns

