Poveste de viata cu sclipiri de aur si diamante!

Se spune ca ceea ce leaga un cuplu,este casatoria.Un copil consolideaza relatia si toate au un happy-end!

Poveste mea incepe de la sfarsit si merge catre inceputul normalului.Pe iubitul meu l-am cunoscut dupa o poveste trista din viata mea.Lipsita de incredere si de speranta ,m-am lasat purtata de val pentru ca el imi oferea linistea de care aveam nevoie.La cateva luni de relatie,care usor devenise ceva de viitor,au aparut doua liniute  roz pe un betisor magic.Eram fericita ,eram in culmea fericirii.Nu mai conta nimic,imi doream sa devin mamica.Nu am facut nunta ,desi asa ar fi fost normal dupa legile nescrise ale vietii sau dupa legile bisericesti!

Poate am gresit,eu cred ca nu…atunci cand am ales sa aman nunta,ca astfel sa poata participa si copilul meu.Am avut parte de o cununie frumoasa,cu familia alaturi .Inca nu ne spunem sot si sotie,pana ce intreg procesul de ,,casatorie,, nu este definitivat!

Timpul a trecut,copilul a crescut si ne pregatim sa facem si pasul dintai,in cazul nostru ,cel de pe urma.Cu siguranta o sa mai fie momente speciale in viata noastra si sunt la fel de sigura ca nu suntem singurii care fac asta.Asa cum spuneam…sa inceapa si pregatirile de nunta.

Localul este  usor de ales,cu recomandari de la prieteni,treaba e ca si rezolvata,la fel si cu meniul,dar ….verighetele,acestea nu pot fi la fel cu ale prietenilor.E neaparat sa fie diferite,frumoase,speciale,create cu gust.M-am gandit ca o sa fie tare greu sa gasesc asa ceva insa m-am inselat.

De ce spun ca m-am inselat??? Pai,am gasit acest magazin Royal diamante !

Bijuterii superbe ,fabricate in Anglia.Ce m-a surprins placut si nu am gasit la toate magazinele,a fost prezentarea bijuteriilor cu video,aproape toate avand un filmulet ,fiind prezentate pe deget.Imagini clare,filmulete cu pezentarea acestora,un magazin ce respecta clientii! Puteti vedea si cum se fabrica!

Daca ma gandesc mai bine ,nu am primit nici inelul de logonda si cum acesta vine inaintea verighetelor,macar in acest caz sa incepem cu inceputul si arunc o privire printre aceste minunate inele de logodna.

         ~Diamantele sunt cele mai bune prietene ale femeii!!~

Nu stiu daca e valabil pentru toate femeile insa eu am cautat aici inelul de logodna,la inele de logodna cu multe diamante Am  gasit atat de multe si de frumoase! I-am lasat iubitului cateva idei,am facut sa se inteleaga catre care sa isi indrepte privirea.Sigur nu o sa aiba o munca usoara! Diamantele vin cu certificari iar Royal Diamante ofera si o garantie de 5 ani sau returnarea banutilor in 30 de zile ,daca ceva nu va este pe plac si sunteti nemultumiti.Asta cu siguranta nu o sa-l lase pe iubitul meu sa aleaga din alta parte.El isi doreste siguranta,calitate si garantia ca produsul este unul ce merita fiecare banut. Povestile de viata cu sclipiri de aur si diamante ,cer calitate!

E atat de greu sa te opresti asupra unei singure bijuterii.Pe toate le vad asortate la tinuta.Bijuteriile dau sclipirea oricarei tinute de zi sau de seara,atunci cand iesim cu prietenii,la o nunta,la o petrecere oarecare sau pur si simplu la o plimbare. Ce ne mai place noua,femeilor,sa atragem privirile prin bijuteriile pe care le purtam!

De inelul de logodna am tot vorbit, nu mai e un mister ca au diamante multe ,ca sunt prezentate frumos,clar si garantia calitatii este oferita de Royal Diamante.  Sa ramanem tot la aceste sclipiri magice si sa va arat si verigheta aleasa :verighete

Un moment ca de basm,o zi de neuitat in viata unui cuplu,o seara magica….toate acestea au nevoie de sclipiri magice,de diamant de la Royal Diamante ! Pentru mine sunt adevarate opere de arta,create de maini iscusite .

Nu e usor  dar e esential sa alegem ce e cu adevarat frumos ,pentru  ca acestea ne vor fi alaturi in momentele magice si vor inchide in ele  amintirea unor clipe …de basm!!

Eu am ales,voua ce va place?

Lasă un răspuns

