Eu cand vreau sa cumpar…trebuie sa vad ce cumpar!

De foarte multe ori mi se intampla sa am nevoie de cate ceva prin casa,pentru masina sau pentru copil insa nu am timp de mers din magazin in magazin.Nu sunt pretentioasa dar niciodata nu gasesc ce vreau,la primul magazin in care intru si tocmai din acest motiv am ales sa fac cumparaturi online.Ce nu mai folosesc,le vand in acelasi mod.
Singurele neplaceri legate de aceste cumparaturi sunt,pretul transportului si timpul de livrare plus ca cele mai multe fotografii nu redau exact realitatea.Am patit adesea sa comand ceva si culoarea,calitatea sau starea produsului sa nu fie cele dorite.Am invatat pe pielea mea,sa cred in ce vad eu ,ce e palpabil!De timpul si modul de livrare nu mai vorbim,daca e vorba de posta poate sa durezeze si 5 zile,asta daca ai norocul sa nu se piarda coletul pe undeva sau sa nu gasesti avizul in posta si sa se faca retur.
Zilele trecute am observat ca piticul meu are nevoie de o bicicleta noua,mai mare, dar cum vremurile nu sunt atat de bune incat sa ne permitem una noua fara a mai vinde bicicleta veche,am facut poze cu ea si urmeaza sa o punem la vanzare. Am mare incredere in ,,Varu,,! varu te rezolva
Cine e,,Varu,,? Daca nu stiti ,trebuie sa il cunoasteti.Il intalniti pe tocmai.ro
Daca el nu poate sa vanda,atunci nu mai poate nimeni!!
Cei de la tocmai.ro sunt inca micuti,au implinit cinci anisori.In acesti cinci ani au ajuns cel mai mare site de anunturi din Romania.
Conform sati.ro, in luna iunie 2014 au avut 261 mil pagini vizualizate,3.68 mil vizitatori unici.Nici nu e de mirare,aici gasesti ce ai nevoie ,de la masini,case,animale si anunturi cu locuri de munca.Cu atat de multi vizitatori sansele de a vinde ,cresc.La fel de mult cresc sansele si atunci cand vrei sa cumperi ceva.Vanzatorii o sa fie in numar si mai mare,acolo unde au potentiali cumparatori.
Daca inca mai cautati un loc de munca,poate gasiti aici un loc de munca pentru dumneavoastra sau un prieten,asa cum am gasit si eu pentru fratele meu.
Pe 31 iulie este ziua sotului si daca tot eram pe tocmai.ro am cautat si pentru el ceva frumos.Am gasit un telefon nou pentru el,cel vechi ar cam trebuii ,,lasat la vatra,, Ce parere aveti de acest telefon?
Partea frumoasa e ca ,pot sa il verific la livrare si culmea…NU PLATESC TRASPORTUL!Pai nu e varul un dragut?Ii fac sotului un cadou si eu primec cadou,transportul gratuit. Acum intelegeti de ce imi place mie sa cumpar si sa vand la ei? Pot sa verific ceea ce cumpar si nici nu platesc transportul! Transportul este cadoul oferit de cei de la tocmai.ro si de la ,,varu,,livrare gratuitaaaaaaaaaaaaaa

Daca esti cumparator Activezi serviciul de livrare modificand anuntul sau adaugand un anunt nou
Ceri datele de livrare cumparatorului si faci o comanda noua de livrare
Ambalezi corespunzator coletul cu eticheta de transport si expediezi coletul
Primesti valoarea ceruta pentru colet, in plic de la curier in 2-3 zile tocmai.ro
Daca esti cumparator

Vezi anunturile care au marcajul cu serviciul de livrare si contactezi vanzatorul
Oferi datele de livrare si numarul de telefon pentru a putea fi contactat de curier
Primesti coletul si il deschizi ca sa verifici produsele. Platesti doar daca totul e in ordine.
Nu conteaza daca sunteti in pat,in parc,in drum spre mare sau …in piscina si doriti sa faceti cumparaturi pentru ca o noua versiune a aplicatiei tocmai.ro pentru iPhone si iPad este disponibila in App Store! aplicatia tocmai.ro
Va puteti cumpara o pisica de exemplu din categoria agro-animalesubcategoria animale de companie Daca nu va plac pisicile si iubiti pasarile exotice,atunci ,,Micul Alexandru,, este perfect.O frumusete de papagal.micul alexandru
Eu m-am indragostit de aceasta frumusete cu blanita catel tocmai
Si cei care iubesc masinile ,pot gasi ceea ce isi doresc,mamicile jucarii,cosmetice,hainute,rochite de ocazie sau imbracaminte sport.
Cum ar spune si bunica,, Ioi,tulai doamne,da oamini istia,au di tati pt tatzi!,, Asa e buni,au de toate si cumperi de acasa,tocmai.ro …face cinste cu transportul,prin curier si ai si posibilitatea de a deschide coletul pentru a fi sigur ca ceea ce cumperi e ceea ce ai cumparat!

Pana va hotarati voi daca vreti sa cumparati sau sa vindeti,merg la o plimbare….cu frumusetea asta! Caii ii luam din acelasi loc,tocmai.ro! masina tocmai
Voi ce va cumparati frumos?

Lasă un răspuns

