Natura,te iubesc si promit sa te ingrijesc!

Nu stiu cate persoane iubesc viata la curte,ingrijind campul,livada si straturile de legume si flori sau cate persoane iubesc aglomeratia din oras!Ce stiu eu este ca,imi place viata in natura! Viata in natura nu inseamna numai relaxare la umbra unui stejar batran,citind o carte buna ,inseamna si munca,sacrificii si abia la final de an sa vina si satisfactia.
De unde vine dragostea asta pentru agricultura si nu numai? De la bunicii mei.De la ei am invatat sa iubesc natura,sa iubesc soarele,sa iubesc frumusetea florilor de camp,a spicelor de grau dar mai ales sa fiu mandra de ceea ce rezulta din munca mea.Ce nu mi-a placut insa la acest capitol,a fost trezitul de dimineata.Niciodata nu am reusit sa ma trezesc la aceeasi ora cu ei,pana intr-o dimineata.In acea frumoasa dimineata dormeam langa fratele meu,caruia peste noapte ii fusese rau si la cele mai mici scancete ma trezea.Spre dimineata am auzit glasul bunicii in curte si am mers sa vad ce este.Era pe prispa,bea o cana de lapte cald si privind rasaritul se pregatea pentru o noua zi. Soarele iesea ca focul din fundul sobei,gata pregatit sa rumeneasca painea si colaceii.Aerul era rece dar placut iar iarba,iarba era magica,era uda si rece…dar atat de placuta la atingere.Atunci bunica mi-a spus..
,,Sa iubesti viata,pentru simplul fapt ca vezi cum rasarele soarele si ca iti poti racori picioarele in roua de pe iarba din fata casei.,,soarele din flori
Nu stiu ce magie a avut loc dar am ramas la ideea ca imi doresc sa locuiesc la casa!
Acum,cand am crescut si am si un copil,m-am apropiat si mai mult de natura.In livada am pus pomi fructiferi,porumbul sta sa se coaca si spicele de grau imi mangaie privirea.
Nimic din toate astea nu ar fi fost posibil fara produsele pentru gradinarit de la www.o-mac.ro
De la motocultoare masina de tuns iarba ,motofierastrau si pana la consumabilele de care aveti nevoie pentru intretinerea acestora.Stropitori,trimmer pentru gard viu ,chiar si freza pentru zapada.
Nu mai e munca la camp ca odinioara si nici rezultatele!.Acum munca e mai putina,roadele mai bogate si gradinile si livezile mai usor de ingrijit. Gardul viu nu il mai tundem cu foarfeca de mana,acum avem trimmer.
trimmer

A disparut si carul cu boi cu care puneau bunicii in pamant si sincer,e mai placut si ieftin sa cultivi singur daca ai un motocultor
motocultor 2
Anul acesta,datorita ploilor foarte abundente,am avut parte si de mai multi daunatori,atat pe copaci cat si pe restul plantelor.Au fost atinse de boala de mana…dar am rezolvat problema in mod atat de simplu cu aceasta pompa de stropit manuala.
pompa de stropit
Sunt fericita ca imi pot trai visul ,ca pot sa locuiesc aproape de natura cu familia si ca odata cu toata aceasta modernizare,am mai mult timp pentru mine.Pot sta dimineata la o cafea ,,lungo,, si sa privesc rasaritul,spre seara pot privi apusul.Cand ma plictisesc,ceea ce se intampla foarte rar,ma duc in gradina si primesc lanul de grau ..
lanul de grau
-sau frumoasele mele floricrin

flori roz

Daca va intrebati pe unde a umblat soarele in aceasta vara,sa stiti ca a fost captat in caisele din livada mea.Au fost mangaiate de fiecare raza si s=au copt atat de frumos,au fost dulci si dulci au ramas…Le-am facut gem si am inchis soarele in borcane mici,pentru a putea fi eliberat putin cate putin la iarna.
gem de caise
Apropo de iarna,nu ne mai temem de nameti.acum avem si freza de zapada. Cum spune si bunicu,omul pe langa casa trebuie sa aiba de toate,ca sa fie om gospodar.Sa se grijeasca si pentru vara dar si pentru iarna.
Eu sunt pregatita!

Lasă un răspuns

