Cand sanatate nu e,nimic nu e!

Sanatatea sta la baza fericirii noastre ca individ.In ultimii ani,timpul parca zboara,agenda e mereu plina si sanatatea are de suferit.Nu mai avem timp sa ne ingrijim ,decat de partea exterioara a corpului,sa dam bine privirilor invidioase din jur.De cate ori v-ati intrebat …”La interior cum arat,cum se simte si cum arata corpul meu?”
De cate ori nu vi s-a intamplat sa aveti musafiri sau sa fie ziua celor mici si sa fiti nevoiti sa stati la pat?Racelile sunt frecvente,la fel si bolile de orice fel.
Bunica mea spunea asa,,Sa te rogi la Dumnezeu pentru putine lucruri,dar acele lucruri sa fie cele mai importante.Sa lasi lucrurile materiale ,ca acelea ti le faci daca ai sanatate!!” Am fost un copil sanatos si norocos,nu am avut parte de multe boli sau raceli.Nici nu mai stiu de cand nu am mai racit,spre deosebire de fratele meu care inca de mic copil a suferit ingrozitor de pe urma banalelor raceli.
Cand racea,ne cuprindea groaza pe toti.Avea o vena slaba undeva in zona nasului si cand isi sufla nasul,se umplea de sange.Nici nu mai stiu de cate ori a alergat mama cu el in brate la camera de garda,iesind mai apoi cu el injectat cu vitamina K.
Nu e usor pentru nimeni,nici pentru copii,nici pentru parinti.Daca a existat un moment in care m-am bucurat ca sunt sanatoasa,a fost acela cand eram in vacanta de vara,alaturi de fratele meu la bunica din partea mamei.Incepuse sa stranute,apoi sa ii curga nasul si usor,usor incepeau primele semne de raceala.In prima noapte sangerase putin si deja eram speriata.Bunica trebuia sa apara abia spre dimineata si nu erau telefoane mobile.El fiind mai mic am stat de veghe toata noaptea,ca nu cumva sa sangereze mai mult.Atunci am fost atat de fericita ca am reusit sa il supraveghez,atat de fericita ca eram sanatoasa! Nu a fost singurul moment de acest fel.Trecand anii ma bucuram ca macar eu nu imii purtam parintii prin spitale,pe la diversi medici.Uneori as fi vrut sa fiu mare,sa fiu in locul mamei si sa o pot lasa sa doarma,macar o ora,in noptile cand fratiorul meu racea.Uneori statea tata,alteori mama dar erau zile cand nu era nimeni langa ea.
Acum,desi a ajuns un barbat in toata firea are aceleasi probleme cand raceste,numai ca acum raceste mai rar si sunt ierni cand nu raceste deloc.A descoperit acest site http://www.hboutique.ro/ si isi comanda mereu produse naturale precum SeptilinSeptilin_Tablete_-340x340 sau balsam de buze hranitor. Sun protect lip balm 2-340x340pentru ca si barbatii trebuie sa aiba buzele moi ;)… sau cel putin asa spune el!
Eu ma bcuur de sanatatea celor dragi mie,ma bucur ca exista produsele Himalaya.
De aceste produse minunate va puteti bucura si voi daca lasati un comentariu acestui articol! Daca articolul meu iese castigator,unul din voi poate castiga un voucher de 50 de euro pe http://www.hboutique.ro/
store_logo

27 de gânduri despre &8222;Cand sanatate nu e,nimic nu e!&8221;

  1. Toti stim cat este de importanta sanatatea,dar toti spunem ca o sa ne ingrijim,uitam si ne luam cu treburi cotidiene,in teorie fiecare dintre noi este constient cat este de importanta dar practic…

  2. eu aveam probleme cu baietelul meu cu racelile, dar de la varsta de1 an si jumatate medicul pediatru mi-a recomandat septilin sirop si asa am scapat de raceli si nu am avut probleme nici la intrarea in colectivitate

  3. Am folosit si eu produsele himalaie si pt. sanatate si cosmetice, fiindca sunt naturale si de calitate. Si da, Sanatatea este bunul cel mai de pret pe care trebuie sa-l cerem Domnului! Ma bucur ca apreciem multi produsele Himalay. ! :)a

  4. Sanatatea e de pret si foarte costisitoare in tara asta daca nu avem grija de ea. Iti doresc bafta la concurs cu simpaticul tau articol!

Lasă un răspuns

