Puterea naturii in sticlute si cutiute Himalaya!

Natura a fost mereu alaturi de oameni si vietatile din jur.Animalele consuma instinctiv anumite plante,atunci cand le este rau sau sunt bolnave.De ce nu ar face si omul asa?
Daca traim aproape de mama natura,o respectam si o iubim asa cum se cere,aceasta nu uita niciodata sa ne rasplateasca.
Cum?
Prin tot ce gasim in jur,prin aer curat,verdeata si flori colorate frumos,plante medicinale care sa ne aline durerile,sa ne fereasca de microbii cei rai si sa ne aduca un plus de vitamine,atat de importante.
Produsele Himalaya,pe care le gasiti pe http://www.hboutique.ro/ sunt natura concentrata la sticluta si cutiuta,tubulet sau sapunel.Ei au inteles importanta naturii si au concentrat totul in mici capsule magice,in siropuri ce seamana cu elixirul vietii.Daca intelegi importanta protejarii tale de boli si raceli si pui mana pe o sticla de Septilin pentru copii,o sa simti mirosul naturii! Cand ii simti doar mirosul ,intelegi de ce e atat de bun.
septilin_sticla-340x340
O imunitate puternica,cu ajutorul acestui sirop si …iarna poate sa vina!
Tin minte ca aveam 14 ani si urma sa imi fac buletinul.Doamne cate emotii aveam!Cel mai tare imi era frica de poza,ca trebuia sa arate bine,bine de tot ca sa ma pot lauda cu el.Ei bine ,nascuta in septembrie cand vremea e din ce in ce mai rece si racelile tot mai frecvente,ma prinsese si pe mine un soi de raceala.Nu am fost un copil bolnavicios …dar uneori se mai intampla si asta.Cum sa fac poza de buletin cu ochii lacrimand si tusea care nu ma lasa sa stau o clipa linistita? Norocul meu ca mama stia cateva remedii naturale,niste fierturi de coji de nuca si ceapa sau mamaliga fierbinte cat sa pot suporta eu,pe piept si otet pe sosete!
Offf,ca a trecut raceala si m-am bucurat enorm ca am putut merge sa fac buletinul,cu fata mea,nu cu ce-a plina de lacrimi si stranuturi,tuse!
E atat de bine cand esti sanatos si boala nu te poate tine la pat! Acum sunt si eu mamica dar nu mai e nevoie de mamaliga fierbinte,de coji de nuca sau alte cele.Acum am sirop de tuse Diakof
E bun pentru tuse seaca si productiva dar si pentru tusea fumatorului..aviz amatorilor de fumat pe care ii chinuie tusea!
diakof-340x340

Daca nu le-ati incercat,nu e tarziu nici acum.Lasati un comentariu aici si puteti castiga,daca am si eu acest noroc,un voucher de 50 de euro pe site-ul http://www.hboutique.ro/.
Faceti cunostinta cu natura Himalaya!

store_logo

11 gânduri despre &8222;Puterea naturii in sticlute si cutiute Himalaya!&8221;

  1. Verisoara mea, locuieste in strainatate. De fiecare data cand vine aici, isi reface stocul de Clarina si Diakof de la Himalaya. Acolo are acces la produse farmaceutice frantuzesti si nu numai, banii nefiind o problema. Insa dupa ce a incercat mai multe, a realizat ca tot produsele de la Himalaya sunt ele mai bune. Asa ca de fiecare data cand ea sau vreo prietena vine pana in Romania, isi reinnoieste stocul de produse Himalaya. Sunt foarte bune si au preturi accesibile oricui.

Lasă un răspuns

