Cand vrei sa schimbi plita, trage cu ochiul la Samus!

Nu sunt ce-a mai mare bucatareasa din lume dar imi place sa am un aragaz frumos, sa fiu si eu in trend.La www.elanko.ro gasesti cateva modele superbe. Dar ce aragaz? Cine mai are aragaz din acela de pe vremea bunicii? Acum ori ai plita incorporata, ori…ma rog, gusturile nu se discuta.
Ce e frumos la plita incorporata Samus? Inainte de toate, este foarte frumoasa. Imi place, deja simt ca o ador si trebuie sa apara si in bucataria mea. Pai cu credeati ca se gateste mancarea buna? Are suprafata de sticla, 4 arzatoare pe gaz, panou lateral de control si aprindere electrica! Cat iubesc eu aprinderea electrica!!! Niciodata nu am cu ce aprinde aragazul si cand spun niciodata, asa e.Uneori mai fur bricheta sotului, daca e sa cumpar una, se strica instant!
Plita asta frumoasa, e neagra si eu iubesc negrul ca se asorteaza frumos.
Degeaba va scriu eu aici, atat de multe despre ea daca nu va arat si cum arata!
PS641GSG
Ce spuneti? Am avut dreptate cand am spus ca e frumoasa? Faptul ca e de la Samus, spune multe.
Raportul, calitate-pret nu se observa imediat pentru ca este ieftina, foarte ieftina dar calitatea e aceeasi cu una mult mai scumpa.. O plita incorporabila la pretul de doar 574,90 lei , este o adevarata afacere.

Acum sotiile nu mai doresc neaparat flori, ciocolata sau parfumuri. Daca aveti o sotie ce petrece timp in bucatarie, in fiecare zi si o face cu placere, aceasta plita poate fi cadoul minunat,

O sa va arat acum si un frumos cuptor, ca sa fie cadoul complet!

Tot de la Samus este si cuptorul, incorporabil si acesta. Aceeasi culoare si acelasi design. In cel mai scurt timp o sa pun aceasta bijuterie in bucataria mea. O sa fac cele mai bune sosuri si dulciuri pentru familia mea. Cand am asa plita si cuptor…toata treaba se face cu spor!

2 gânduri despre &8222;Cand vrei sa schimbi plita, trage cu ochiul la Samus!&8221;

Lasă un răspuns

