Toamna e bogata si trebuie pastrata …pe iarna, la lada!

In fiecare toamna dau de problema..„Cum mai conserv niste legume in afara de cele cu sare?„

De cand sarea ne face probleme de sanatate, am decis sa o scot din alimentatie, macar pe jumatate din cantitatea de pana acum. Acum intervine problema conservarii legumelor pentru iarna, altfel decat la borcan in diverse mancaruri grase sau sarate. Am tot vazut legume congelate la supermarket si nu ma incanta. Legumele proaspete de sezon ce apar in toiul iernii, nici atat nu imi inspira incredere. Nu imi ramanea altceva de facut decat sa le congelez eu. E,aici e aici, pentru ca frigiderul meu are doar 3 sertare la congelator si nu as putea pune indeajuns de multe legume, ardei tocati sau copti, vinete coapte, etc.
Cautand solutia salvatoare am gasit aceasta lada frigorifica Albatros.
E incapatoare, numai buna pentru familia mea. Consumul este este clasa A+ ,deci fara stres. Nu de alta dar eu am un stres cu consumul curentului electric. De ceva timp dau crezare acestor cuvinte, marete sau nu „Cand eram copil, ma temeam de intuneric. Acum, cand am crescut …ma tem de lumina!„
Lada frigorifica de care va spun este ACEASTA si o gasiti pe site-ul celor de la www.elanko.ro
3017451
Pana acum am pus conopida, vinete, broccoli, spanac si fasole verde. Urmeaza si legumele pentru ciorba.
Tu ce ai pune pentrui iarna in lada frigorifica Albatros, de 150L?
Idei, mai vreau idei de alimente pe care le congelati si voi pentru iarna sau chiar si pentru scurta vreme. In curand voi pune si dovlecel pentru placinta, ras pe razatoare sau cubulete pentru ca in anotimpul rece se consuma cel mai bine placintele calde si aromate.

O fi el lada frigorifica destul de rece, dar ne incalzeste sufletul si papilele gustative cu ceea ce tine la pastrare, cu atata grija …pentru noi.

Deci, daca mai stiti si alte alimente ce se pot congela, astept idei.

Lasă un răspuns

