Pantofiori , balerini, ghetute si cizmulite… la oferta 1+1

Nu stiu daca sa iubesc sau nu aceste oferte de 1+1. De exemplu la un produs ce se altereaza usor, nu prea merge sa cumpar 2 in loc de 1, cand stiu ca nu am ce face cu ele. Cand se schimba tema si ajungem la pantofi…e, treaba se schimba.
Cei de la lady-shoes.ro au o astfel de oferta si ma tenteaza foarte tare!
Sa cumperi o pereche si una sa o ai gratis, e visul oricarei femei si finalul cosmarului, oricarui barbat!
Pai nu se bucura ei …cand cu bani putini, scapa sa mai cumpere zeci de perechi de pantofi de dama?>
Sotul meu o sa fie la fel de reficit ca mine, eu la fel de fericita ca mama, ca primeste si ea o pereche si uite asa am reusit sa multumsc pe toata lumea. Daca stau sa ma gandesc mai bine, pot scapa usor si de cadourile de Craciun pentru nasa si matusa mea. Cumpar 4 perechi si platesc 2. Este anul economiilor si am de gand sa profit de acest lucru.
cizme

Un gând despre &8222;Pantofiori , balerini, ghetute si cizmulite… la oferta 1+1&8221;

Lasă un răspuns

