Gatesc, bucataresc si la final…ma rasfat!

Nu cred ca sunt singura care face asta.Inainte de toate, familia. Daca familia imi este sanatoasa, fericita si unita, mie nu imi ramane decat sa ii rasfat. Nu cumva rasfatul cel mai la indemana, este gatitul? Sa le gatesc ce le place…asta e misiunea mea de zi cu zi. Gatesc prajiturele, paste, peste , salate multe si ce idei trasnite mai au ei,

Sotul meu, mai are un moft, mai vrea el alintat dimineata cu o cafea buna. Nimic nu se compara cu o cafea proaspat rasnitata, cand toata casa se umple de parfumul ei. Avea si mama o rasnita veche  care a facut treaba buna, ani la rand. Acum am luat una in ton cu restul electrocasnicelor.

Am ales o rasnita Zass de la Elanko. Simpla, buna si ieftina. Ador produsele frumoase, ce se incadreaza in orice tip de bucatarie, cu design…as spune chiar, elegant.
500x500___ZCG02
Dupa ce termin cu cafeaua, repejor ceva dulce, alaturi de cafea. Nu o sa fac nimic instant in fiecare dimineata dar uneori, simt nevoia sa umplu bucataria de miresme. Miros frumos de vanilie sau lamaie, ciocolata, scortisoara. Toate acestea le obtin cu niste briose facute la noul meu aparat de facut briose Taurus Cupcake&Co. Cu aceasta minunatie, am o mini cofetarie in propria bucatarie.
cupcake_01
Peste zi ma asteapta meniuri mai grele, unele cu ore de asteptare sau creme greu de incorporat. Nu e greu dar e obositor. Ca sa ma relaxez, am nevoie de putin timp doar pentru mine. De cele mai multe ori caut noi retete, noi secrete si cum e mai comod,daca nu pe canapea? In acest caz apelez la tableta Smailo Express .
SmaExpress70
Ma asez confortabil, poate mai servesc o cafea, o briosa si dau drumul la rasfatul total.
Nimic nu se compara cu clipele petrecute in liniste, pe retelele de socializare unde mi-am facut cateva prietene minunate, unde pot gasi retete, secrete pentru bucatarie sau intreaga casa.
Cand momentul meu e pe sfarsite, dreptul la tableta ii revine piticului pentru un joc, sotului pentru stiri si…stau si ma gandesc, oare nu e mai bine sa aiba fiecare tableta lui? 🙂

Lasă un răspuns

