Draga Mos Craciun, te rog sa imi aduci…un vis!

Draga Mos Craciun,
Pana nu demult ma si gandeam la lista interminabila cu dorinte, cu ceea ce as vrea sa gasesc sub pomul frumos impodobit.Mereu mi-am dorit cadouri multe, uriase …de sa eclipseze si instalatia si pomul in intregime!!!
Stiu, mereu am considerat ca acele cadouri, ma pot face fericita.
Dar stii mosule de ce imi doream asta? Pentru ca ii aveam pe toti ai mei in jur, pentru ca familia era intreaga si sanatoasa, pt ca fiecare Craciun il petreceam la bunica. Nu mai am 6 ani, acum are fiul meu 6 ani, deci am mai crescut… dar mereu am avut dorinte copilaresti.
Anul acesta, e primul an fara bunica si m-am apucat sa iti scriu, ca sa ai timp sa imi aduci tot ce cer. doar ca acum nu mai stiu ce vreau! Cred ca nu mai vreau nimic, nimic din ce as putea avea! Acum vreau ceva mai mult si totusi gratis! Vreau mosule sa mi-o aduci pe bunica. Stiu ca in realitate nu mai poti, stiu ca nu o mai pot auzi decat in scurtele filmulete cu ea, stiu ca nu imi mai poate raspunde la intrebari si ca nu mai poate sa imi faca un cozonac dulce ca zambetul ei! Mosule, anul acesta te rog sa imi aduci…un vis !
Cu ce sa fie visul?
Cu bunica! Pentru ca desi se fac 5 luni in decembrie, inca nu am reusit sa o visez. Cand inca era in viata, imi aparea si in vis. Acum mi-a fost luata cu totul, dar nimeni nu o poate lua din gand!
Te rog mosule, sa o readuci macar putin…promit sa nu mai cer nimic,pentru mine! Sa nu il uiti mosule si pe Ianis, dar el o sa iti faca o scrisoare speciala!
Am crescut acum, am invatat ca nimic material nu poate aduce fericirea, ca nimic nu poate inlocui pe cineva drag!
Te pup mosule si promit sa fiu cuminte.

Lasă un răspuns

