Hirsutismul ucide psihicul dar i-am gasit leacul!

Sunt convinsa ca fiecare dintre voi a vazut femei cu mustata mai accentuata sau cu fire de par in locurile unde in mod normal , au doar barbatii. Ei bine, asta este o boala. O boala ce nu ucide fizic dar ucide psihic. E groaznic ca dimineata la trezire sa ti se irite barbia de la aparatul de ras sau sa fii nevoita sa dai cu acelasi aparat si pe piept! Bustul unei femei este o parte a farmecului ei, a ceea ce o face feminina. Odata acoperit bustul cu fire de par, feminitatea nu moare fizic dar in minte se petrec multe schimbari.

Hirsutismul poata sa apara inca de foarte devreme, odata cu prima menstruatie. Cauzele sunt multiple si mersul la un endocrinolog, este esntial. Acesta din urma, poate trata si tine sub control boala dar nu poate elimina definitiv firele de par deja crescute.

shutterstock-par

Lama de ras este eficienta doar daca firele sunt foarte subtiri si dupa taiere nu se vede radacina, ca in cazul persoanelor brunete. Procedura aceasta se repeta zilnic si irita groaznic.

Ceara, ajuta si ea dar nu toate femeile pot suporta metoda , datorita sensibilitatii pielii.

Multe din aceste metode, au fost incercate ….de mine!

Sufar de hirsutism de 4 ani. Initial refuzam sa mai ies din casa, apoi am invatat sa ma accept si sa lupt cu boala. Am pierdut in greutate, urmez un tratament hormonal dar de firele de par deja crescute, nu scap cu nici un chip. Am ajuns sa le pensez din zone precum, gat , barbie, piept si chiar pe sani.

Suna ciudat, rusinos poate….dar este o boala si o accept, luptand cu ea.

Pentru ca m-am saturat de iritatii pe piele, m-am saturat sa folosesc spuma de ras, penseta etc…m-am decis sa apelez la epilare definitiva.

La un salon, ar fi mult prea complicat din cauza timpului si a faptului ca nu m-as simti in largul meu, ca acasa de exemplu. Am gasit si metoda ce o sa ma multumeasca atat pe mine cat si toate femeile ce sufera de aceasta boala si o ascund cu greu sub esarfe cand afara e foarte cald, sub stratul gros de fond de ten. Acum vreau sa imi cumpar unul din aparatele IPL, mai exact cu lumina intens pulsanta ce pot fi folosite si acasa.

Priviti cat de micute sunt si indemanatice…pare a fi o jucarie delicata pentru fetitele cuminti 😉
silkn-flash-go

Ce e si mai frumos, este ca nu pot sa epilez doar zona fetei ci si picioarele, bratele si zonele unde nu imi mai doresc nesuferitele de fire de par.

M-as simti pe deplin fericita, ca macar o luna sa imi pot atinge pielea fetei fara a  o simti iritata sau ca ma inteapa. Poate sa para un lucru neinsemnat, atunci cand esti sanatos dar pentru cine sufera de hirsutism , este un plus de incredere in sine, un plus de feminitate!

STOP iritatii, fond de ten in exces, lucruri incomode si izolare!

In confortul casei, in intimitatea propriului camin …poti sa te rasfeti, ca la salon! O investitie pentru toate femeile ce doresc epilare ca la salon dar facuta acasa! Acest aparat este pentru toate zonele si toate femeile, nu doar cele ce sufera de aceasta boala.

Nu te izola, accepta-ti boala si lupta cu ea!

epilare-definitiva-300-x-300-1

3 gânduri despre &8222;Hirsutismul ucide psihicul dar i-am gasit leacul!&8221;

  1. Epilarea IPL – am zis ca ii fac cinste cu multa bere, pentru toata viata, persoanei care a inventat aparatul 🙂
    Iar aparatul pentru acasa – cel mai tare lucru din gospodarie, imparte acelasi loc 1, cu masina de spalat rufe sau vase! Mai am putin si fac un an de cand il am, iar epilarea definitiva am descoperit-o deja din 2007, dar e cam piperata la salon 😦

Lasă un răspuns

