Parfumul potrivit ,pentru tine!

Cred ca vi se intampla adesea sa oferiti ca si cadou un parfum.Cred ca e alegerea ce-a mai la indemana si toata lumea iubeste parfumurile…cu conditia sa le si placa mirosul acestora.Unii iubesc parfumurile dulci,altii pe cele fresh sau pe cele cu note lemnoase si tari.
Sotul meu este mare iubitor de parfumuri originale…asa ca nu-mi ramanea decat sa caut ceva nou dar in functie de gusturile lui.
O sa spuneti ca e usor,dar nu e.Am intrat pe OnlineParfum.ro si erau atat de multe parfumuri,unul mai frumos decat altul,atat la pret cat si la calitate.
Unde mai pui ca la 2 parfumuri,transportul este gratis!parfumuri-originale-cu-livrare-gratuita
In mintea mea atunci a si zburdat ideea de a comanda si pentru mine!
Pentru sotul meu,un barbat activ,ferm si aventurier.Nimic mai potrivit decat un parfum din gama GIVENCHY.
Parfumul trebuie sa completeze pe cel ce il poarta si cel ce il poarta trebuie sa fie potrivit parfumului.In cazul sotului, Givenchy Givenchy Pour Homme Adventure Sensations .
5507

Am zis ca nu e de pierdut oferta transportului gratuit si cum noi femeile iubim parfumurile,am ales si ceva ce imi place mie foarte mult ,un parfum minunat ce simt ca imi da aripi atunci cand il port,ma simt fresh,libera si energica.Parfumul este ca un medicament al sufletului.Da,parfumul poate fi medicament al sufletului.Nu de putine ori am simtit cum ,,prind aripi,, in momentul in care ma atingea parfumul meu preferat sau unul nou cu ,,puteri magice,,.Odata ce atinge pielea si simturile, trebuie sa aiba puterea de a te energiza,de a te revigora.Pentru mine ,Givenchy Play este parfumul ce mi-a ajuns la suflet.
5777
Acestea fiind spuse,e frumos cand daruim ce place celor dragi si primim si noi cadou transportul gratuit.E un fel de ,,Bine faci,bine gasesti!,,
Nu e neaparat sa va placa aceleasi parfumuri,nu trebuie sa ma credeti pe cuvant…le puteti alege pe cele care va plac dumneavoastra!

Dupa ce va alegeti parfumul preferat, puteti reveni cu un review AICI!

2 gânduri despre &8222;Parfumul potrivit ,pentru tine!&8221;

Lasă un răspuns

